Warzywne rollsy

Hej hop, jak tam końcówka wakacji? Ja już uruchomiłam kalendarz i planuję jesień. Dużo będzie się działo w moim życiu! Tymczasem  ekspresssowy przepis. Jeżeli zastanawiacie się nad nową formą spożywania zieleniny, mam coś dla was.  Miłością do tego dania zaraziła mnie moja siostra. To super prosty odpowiednik sałatki. Duża porcja surowego, super zdrowego jedzenia bez glutenu i nabiału.

Składniki:

– papier ryżowy

– sałata

– papryka

– pomidor

– awokado

– ogórek

– musztarda/keczup/inny dressing

Wystarczy rozłożyć arkusz papieru ryżowego na talerzu, posmarować z dwóch stron wodą, a do środka włożyć warzywa i dodać sos.

IMG_5400

A następnie zawinąć. Po wielu próbach udało mi się uformować coś, co nadawało się do uwiecznienia na zdjęciu.

IMG_5402

Rollsy to mój osobisty hit tego lata, zaraz obok placków bananowych. I koktajli z jarmużem.

RELATED POSTS

9 komentarzy

  1. Odpowiedz

    Klara

    18/08/2014

    Lecę jutro po papier ryżowy i robię!

  2. Odpowiedz

    BlingAlley

    19/08/2014

    Wyglądają po prostu genialnie.

  3. Odpowiedz

    marissa

    20/08/2014

    wyczuwam pomysł na uczelniane lunchboxy! :)

  4. Odpowiedz

    Safona

    20/08/2014

    Fajny pomysł:-) trzeba wypróbować.

  5. Odpowiedz

    ogia

    26/08/2014

    suuuuper! Zrobię takie! :)))

  6. Odpowiedz

    amen

    09/09/2014

    ale surowy ogórek i pomidor = brak witamin :P zabójca!

    • Odpowiedz

      Agata Ucińska

      10/09/2014

      Tak, cierpi na tym witamina C. W diecie ubogiej w warzywa i owoce może być to problem, ale jak ktoś wsuwa dużo, to bez przesady :)

  7. Odpowiedz

    Monikaem

    06/11/2014

    Dzięki za przepis! Uratowałaś mi życie dziś rano gdy szukałam w kuchni czegokolwiek do zabrania do pracy :) Rollsy wyszły super i bardzo łatwo się kleiły! Pozdrawiam :)

  8. Odpowiedz

    Michał

    04/12/2015

    Wygląda całkiem smacznie :)

ZOSTAW KOMENTARZ