#Poczujsięlepiej – Yoga Retreat na Mazurach 10-13.03

Joga, ciekawe warsztaty, przyroda i spokój – to czeka nas na tym wyjeździe! Wspaniała okazja dla wszystkich, którzy chcą uciec od miejskiego zgiełku, zrobić coś dla siebie i naładować baterie. W planach sesje energetyczne oraz łagodne, zajęcia tematyczne dotyczące oswajania stresu i dbania o siebie w wymiarze psychicznym i fizycznym, czas na relaks, pyszne jedzenie i ciekawe rozmowy.

Mile widziane również osoby, które dopiero zaczynają przygodę z jogą!

Program (może ulec drobnym zmianom)

Czwartek, 10.03

Od 17:00 – przyjazd

18:00-19:30 –  joga Slow Flow

19:30 – kolacja

20:00 – przywitanie i zapoznanie

Piątek, 11.03
7:45- 9:15 – poranna joga Flow

9:15 – śniadanie

12:00 – warsztat Be good to yourself – jak oswoić stres i zadbać o głowę (Agata)

14:00 – obiad

17:00 – joga Slow Flow/Yin & medytacja

19:00 – kolacja

Sobota, 12.03

7:45 – 9:15 – poranna joga Flow

9:15 – śniadanie

14:00 – obiad

17:00 – warsztat fizjo z elementami jogi  Be good to yourself – jak zaprzyjaźnić się ze swoim ciałem (Zuza)

19:00 – kolacja

20:00 – relaksacja prowadzona

Niedziela, 13.03 

7:45-9:15 – poranna joga Yang to Yin

9:15 – śniadanie

12:00 – Q&A i podsumowanie wyjazdu

13:00 – obiad

*Na miejscu będzie też możliwość skorzystania z masażu u Zuzy (dodatkowo płatne)

Miejsce:

Galiny to pięknie odrestaurowany majątek ziemski, z Pałacem z XVI wieku, XIX-wiecznym Folwarkiem, romantycznym parkiem i ponad 300 hektarami lasów, łąk, pastwisk i stawów. Kuchnia serwuje pyszne wegetariańskie posiłki.

palac-galiny.pl

Cena:

1450 zł

Cena zawiera:

3 noclegi w pokojach 2 – 3 osobowych

wegetariańskie posiłki

zajęcia jogi

warsztaty tematyczne

 Dojazd należy zorganizować we własnym zakresie. Czasem jest możliwość dogadania się i wspólnej podróży z innymi uczestnikami.

Zapisy:

agata@poczujsielepiej.pl

Warunkiem rezerwacji jest wpłata bezzwrotnej opłaty rezerwacyjnej  – 600 zł na konto podane w mailu zwrotnym.

Prowadzące:

Agata Ucińska

Jestem nauczycielką jogi. Szkoliłam się w Indiach – w szkole Trimurti Yoga (200h Yoga Alliance). Ukończyłam podyplomowe studia Relaksacja i joga na warszawskiej AWF. Brałam też udział w trzech edycjach Strala Intensive Training pod okiem Tary Stiles i Michaela Taylora w Berlinie oraz Londynie.

Kocham jogę, w której płynnie przechodzi się pomiędzy asanami, synchronizując ruch z oddechem. Joga Flow relaksuje, uczy swobodnego, naturalnego poruszania się, ułatwia koncentrację na oddechu i poprawia nastrój, co bezpośrednio przekłada się na jakość codziennego życia.

Atmosfera na moich zajęciach jest przyjazna, jestem otwarta na pytania i potrzeby grupy. Staram się układać program tak, żeby uczestnicy koncentrowali się na procesie, a nie na celu i jednocześnie robili postępy. Uważam, że joga to nie tylko sposób na szpagat czy bolące plecy, ale przede wszystkim cudowne narzędzie do poznania siebie i uzyskania spokoju w głowie. Tym chcę się dzielić.

Żeby pogłębić wiedzę na temat ludzkiego umysłu i zachowania, studiuję psychologię na Uniwersytecie SWPS.

Prowadzę blog o jodze i świadomym życiu poczujsielepiej.pl oraz kanał na Youtubie.

Zuzanna Lewandowska

Jestem fizjoterapeutką. Ukończyłam studia magisterskie na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Na co dzień pracuję w prywatnej przychodni w Warszawie pomagając pacjentom o profilu ortopedycznym (którzy zmagają się z bólami stawów, problemami z kręgosłupem, chcą rozpocząć aktywność fizyczną pod okiem fizjoterapeuty lub wrócić do sportu po kontuzjach czy operacjach), a także osobom, które zmagają się z dolegliwościami o podłożu psychosomatycznym (fibromialgia, bóle głowy, zespół przewlekłego zmęczenia). 
5 lat temu zaprzyjaźniłam się z jogą, która była dla mnie ogromnym odkryciem i od tej pory nieustannie towarzyszy mi w życiu. W 2020 roku ukończyłam kurs nauczycielski 200h Yoga Teacher Training Course.
Poza pracą z pacjentami w gabinecie prowadzę grupowe oraz indywidualne zajęcia jogi w różnych szkołach w Warszawie. Można się ze mną spotkać także na zajęciach stretchingu, zdrowego kręgosłupa czy autorskich zajęciach yoga&balance.

Praca z ciałem poprzez praktykę asan i oddechu (pranajamę) stała się dla mnie narzędziem terapeutycznym, które wykorzystuję jako fizjoterapeuta. 

W swojej pracy staram się łączyć różne metody fizjoterapii z jogą aby jak najlepiej pomagać pacjentom i pokazywać, że aktywność fizyczna może przynosić dużo radości, satysfakcji i lepszego samopoczucia.
W wolnych chwilach prowadzę konto na Instagramie joga_fizjoterapeutki. 

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.