Poczuj się lepiej (napis ozdobny)
dzięki
Cześć (napis ozdobny)
Agata Ucińska Poczuj się lepiej joga

Nazywam się Agata Ucińska i pewnego dnia pokochałam jogę.

Szukałam ruchu, który po kontuzji zastąpi mi taniec, a znalazłam sposób na spokój w głowie. Praktykuję od 10 lat, uczę od 7. Gdy pojechałam na swój pierwszy kurs nauczycielski do Indii, wiedziałam, że odkryłam swoją ścieżkę.  Każde wejście na matę jest inne, ale wszystkie pomagają poznać siebie poprzez obserwację myśli, reakcji i uczuć. Praktyka jednocześnie dodaje siły i uczy odpuszczenia. Pozwala zadbać o sprawność ciała, lepsze samopoczucie i więcej równowagi w życiu.

Od kiedy pamiętam interesowała mnie praca z drugim człowiekiem i właśnie tym zajmuję się od 15 lat. Najpierw jako studentka, następnie pedagożka pracująca z dziećmi i ich rodzicami, potem nauczycielka jogi, a już niedługo również (mam nadzieję) jako psycholożka. Uwielbiam spotkania, rozmowy, wymianę doświadczeń oraz wiedzy. Kiedy uczę jogi ważne jest dla mnie stworzenie bezpiecznej przestrzeni i przyjaznej atmosfery.

Kocham być w ruchu oraz pisać. Ponieważ mam trochę kujońską duszę, uwielbiam zaszyć się w domu, czytać książki i uczyć się przeróżnych rzeczy. Interesuje mnie, co współczesna nauka mówi o jodze, medytacji i dbaniu o siebie. Bliska jest mi tematyka neuroróżnorodności (spektrum autyzmu/ADHD).

Jeśli chodzi o formalności – jestem absolwentką Wydziału Pedagogiki na UW, studiów podyplomowych “Relaksacja i Joga” na warszawskiej AWF, a obecnie studentką ostatniego semestru psychologii na Uniwersytecie SWPS.  Ukończyłam kurs nauczycielski w Trimurti Yoga w Indiach (200 h Yoga Alliance), a także trzy edycje Strala Intensive Training z Tarą Stiles i Michaelem Taylorem.

Mam doświadczenie w prowadzeniu zajęć, warsztatów, wyjazdów oraz szkoleń. Razem z Karoliną Krawczyk-Sharmą, założycielką Trimurti Yoga, prowadzimy w Polsce szkolenia nauczycielskie. Współpracuję z Polskim Centrum Fitness prowadząc z Kasią Bigos szkolenie Yoga Wheel. Lubię również uczyć online – prowadzę kanał na YT oraz zajęcia na Zoomie. Współpracowałam z Panią Swojego Czasu tworząc dla Klubu PSC 6-miesięczną ścieżkę “Joga i uważność na co dzień”.

Poczuj się lepiej

Poczuj się lepiej tworzą Agata Ucińska, Zuza Lewandowska, Marcin Uciński

Dawno temu wymarzyłam sobie projekt, który poprzez połączenie wiedzy z różnych dziedzin, będzie odpowiadał na potrzebę zadbania o zdrowie – zarówno to fizyczne, jak i psychiczne. 

Wykorzystujemy mądrość jogi, a także współczesną wiedzę z zakresu psychologii i fizjoterapii, żeby tworzyć treści, zajęcia, kursy oraz spotkania, które pomogą Ci zrozumieć lepiej swoje ciało oraz umysł, a także poprawić samopoczucie.  Być może czujesz, że jesteś w ciągłym biegu, masz dosyć sztywności i bólu pleców, wydaje Ci się, że masz mało energii i dokucza Ci niepokój – chętnie podzielimy się narzędziami, które mogą Ci pomóc.

Poczuj się lepiej wspierają:

Marcin Uciński Poczuj się lepiej joga fizjoterapia
Fizjomąż

Marcin Uciński

Oaza spokoju i najbardziej optymistyczny osobnik w  Poczuj się lepiej. Zwolennik holistycznego podejścia do człowieka. Jak sam mówi:  Moja przygoda z fizjoterapią zaczęła się 17 lat temu. Najpierw pracowałem z osobami po urazach centralnego układu nerwowego. Pokazało mi to jak ważny dla codziennego funkcjonowania jest to system. Praca z dziećmi nauczyła mnie, jak wiele czynników wpływa na rozwój. Dzięki współpracy z zawodowymi sportowcami, przekonałem się, że granice często nie leżą tam, gdzie nam się wydaje. Spotkania z osobami borykającymi się z bólem chronicznym dostarczają mi kolejnych dowodów na to, że wszelkie informacje zapisane na naszym “dysku twardym” (czyli w mózgu) oraz to jak są przetwarzane, mają ogromny wpływ na zdrowie. Zaś badania naukowe i płynąca z nich wiedza dają mi wciąż nowe narzędzia do pracy.

Absolwent Fizjoterapii na Akademii Medycznej w Warszawie oraz licznych kursów, w tym jednego szkolenia nauczycielskiego jogi. W kontakcie z pacjentami empatyczny i uważny. W wolnych chwilach tropi fizjoterapeutyczne nowinki naukowe, wspina się oraz spędza czas na łonie natury. W Poczuj się lepiej tworzy treści, kursy i warsztaty. W razie kryzysu przekonuje Ucińską, że wszystko będzie dobrze. Na wizytę fizjoterapeutyczną możecie umawiać się do niego TUTAJ.

Prawa ręka Ucińskiej

Zuza Lewandowska

Ciepła, skoncentrowana i merytoryczna – taka jest Zuza jako nauczycielka jogi. Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Fizjoterapia na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Na co dzień jako fizjoterapeutka pracuje z pacjentami, którzy doświadczają przewlekłych dolegliwości bólowych, migren, problemów z kręgosłupem i chorób o podłożu psychosomatycznym. Odkąd w 2015 roku poznała jogę nieustannie towarzyszy jej ona w życiu prywatnym i zawodowym. W 2021 roku ukończyła dwuletnie szkolenie nauczycielskie jogi w Trimurti Yoga (200 h Yoga Alliance).

Realizuje się prowadząc grupowe oraz indywidualne zajęcia jogi, stretchingu oraz fizjotreningu. Dodatkowo współprowadzi warsztaty na temat szeroko rozumianej pracy z ciałem, które organizuje razem z osobami ze świata jogi, fizjoterapii i różnorodnych form ruchu.

W wolnym czasie prowadzi konto na Instagramie joga_fizjoterapeutki na którym z pasją pisze o jodze, fizjoterapii i holistycznej pracy z ciałem.

W Poczuj się lepiej prowadzi Slow Flow&Yin, Morning Flow, zajęcia indywidualne, zajęcia tematyczne na warsztatach wyjazdowych oraz moduły dotyczące anatomii jogi podczas szkoleń nauczycielskich.

Zuza Lewandowska Poczuj się lepiej joga
Klaudia Osika Joga Poczuj się lepiej
Wróżka Relaksu

Klaudia Osika

Klaudia jest nauczycielką jogi nidry i vinyasy. Od ponad dziesięciu lat uprawia i uczy się jogi, wciąż doskonaląc swój warsztat. Kurs nauczycielski zrobiła w Rishikesh, w Indiach, a jogi nidry uczyła się z programem My Vinyasa Practice. 

O jodze mówi tak:

„To dla mnie bardzo cenne i złożone narzędzie – kompas, który pomaga mi znaleźć ukojenie i kontakt ze sobą. Na początku była dla mnie jedynie praktyką połączenia ruchu z oddechem. Dziś coraz częściej odkrywam jogę poza matą – w uważności, pracy z emocjami, wycofaniu się do wewnątrz i czułym podejściu do siebie, innych i życia w ogóle.

Nauczycielką jogi jestem od dwóch lat. Nauczycielką w ogóle – od zawsze. Jeszcze niedawno uczyłam angielskiego w warszawskim liceum. To ważny kawałek mojego życia, który pokazał mi, że to uczniowie są naszymi największymi nauczycielami. Tak więc ucząc Ciebie, sama nieustannie uczę się siebie. 

Głęboko wierzę, że joga jest dla każdego, bez względu na wiek i możliwości. Wyznaję zasadę, że każdy ma w sobie swojego wewnętrznego nauczyciela, głos intuicji, który podpowiada jak praktykować, gdzie postawić granicę, a kiedy eksplorować i wychodzić ze strefy komfortu, a my nauczyciele jogi jesteśmy tylko przewodnikami po tym świecie.

Na moich zajęciach jogi nidry zapraszam Cię do podróży w głąb siebie. Joga nidra to szczególnie inkluzywna joga,  sprzyjająca pracy ze sobą i głębokiej regeneracji. Nazywa się ją pięknie sztuką niedziałania, bo jest formą prowadzonej medytacji. Na zajęciach najpierw miękko i z uważnością pracujemy z ciałem, by potem wylądować w błogiej prowadzonej relaksacji.”